Jesteśmy z tego dumni
Chcemy, by ludziom żyło się lepiej, by mogli swobodnie oddawać się swoim pasjom.
Jako firma stale się rozwijamy
Rozwijaj się z Fidia
Zachęcamy do pełnego wykorzystania swojego potencjału. Wierzymy w wartość każdej osoby i angażujemy się w jej rozwój, inwestując w najlepsze szkolenia i rozwój zawodowy — każdego i dla każdego.
Rośniemy razem
Chcemy stworzyć wspólne, ukierunkowane na cel środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi osobistemu. Ta wizja towarzyszy nam w codziennej pracy.
Nasza kultura
Wartości, zachowania i zasady stają się codziennymi gestami i kształtują naszą tożsamość korporacyjną, mającą na celu osiągnięcie i utrzymanie dobrostanu wszystkich – naszego oraz osób, które mają z nami kontakt.
Dywersyfikujemy naszą ekspertyzę
Nicola
G.
Head of Corporate Clinical and Preclinical Development
„Świetne relacje w zespole pozwalają mi stawiać czoła nowym wyzwaniom, nawet tym najtrudniejszym. Takie wyzwania pomagają nam nieustannie uczyć się czegoś nowego, a praca w naszej firmie nigdy nie jest monotonna”.
Luca
V.
Direct Sourcing Manager
„E-maile, rozmowy telefoniczne, negocjacje, planowanie zaopatrzenia, monitorowanie dostaw, zarządzanie umowami z podwykonawcami, spotkania międzydziałowe i inwentaryzacja to tylko niektóre z naszych obowiązków. Nasza praca jest pełna wyzwań, dlatego tak ważne jest podejście zespołowe”.
Anna Maria
Z.
Patent Manager
„Codziennie spotykamy się i współpracujemy z kolegami z działów badań i rozwoju, prawnego, badań klinicznych i przedklinicznych oraz marketingu”.
Alberto
C.
Raw Material Production Operator
„Kontrola przebiegu produkcji i zarządzanie procesem, obsługa zaawansowanych maszyn przemysłowych do fermentacji oraz dalszych etapów wytwarzania kwasu hialuronowego. Opracowywanie dokumentacji GMP”.
Alberto
M.
QC Senior Technician
„Moja praca ma bardzo dynamiczny i zróżnicowany charakter. Komunikuję się i współpracuję z innymi działami, np. z Działem Zapewniania Jakości, Działem Badań i Rozwoju, Działem Rejestracji”.
Laura
B.
QA GMP/ISO Compliance & Auditing Manager
„Opracowywanie i weryfikacja dokumentów dotyczących systemu zarządzania jakością, udział w projektach i zarządzanie projektami, zarządzanie audytami ze strony właściwych organów oraz przeprowadzanie audytów u naszych dostawców – to wszystko sprawia, że praca zespołowa jest podstawą w szybko rozwijającej się organizacji, takiej jak Fidia”.
Giada
G.
Communication Expert
„Nasza branża i jej specyfika wymaga komunikacji w całej organizacji, co pozwala nam dzielić się naszymi wartościami, osiągnięciami i zamiarami z oddziałami we wszystkich zakątkach świata dzięki prężnie działającemu zespołowi ds. komunikacji korporacyjnej”.
Zahra
H.
Regulatory Affairs Manager
„Wyzwaniem jest śledzenie na bieżąco wciąż zmieniających się regionalnych przepisów i aktów prawnych, dostosowywanie się do nowych wymogów i proponowanie metod adaptacji do nowych uwarunkowań, zanim zostaną zatwierdzone przez właściwe organy ds. zdrowia”.
Marco
B.
Logistic Operator
Alberto
M.
Medical Representative
„Jesteśmy jak poszczególne puzzle w ogromnej układance: każdy z nas wnosi własne doświadczenie, pomysły i sposoby działania, które idealnie łączą się w doskonałą całość. Wszystkie puzzle są niezbędne, by ułożyć układankę – a to właśnie jest celem naszego działu. Każdy z nas potrzebuje pozostałych, by osiągnąć sukces”.
Manuela
S.
Financial Planning & Analyst
“Analizujemy historyczne i aktualne dane finansowe i handlowe oraz przyglądamy się bieżącym wynikom biznesowym, aby dostrzec najnowsze trendy i poinformować o nich zarząd główny lub lokalną organizację. Daje nam to kompleksowy obraz funkcjonowania firmy, a także umożliwia współpracę przy różnorodnych zadaniach i naukę nowych umiejętności”
Laura
T.
Legal Expert
„Nasz dział zajmuje się wszystkimi obszarami organizacji: zapewniamy obsługę prawną każdemu działowi spółki. Jednocześnie tak szeroki zasięg naszej działalności pozwala nam zdobywać wiedzę na tematy niezwiązane bezpośrednio z naszą specjalizacją”.
Carlo Alberto
C.
HR Administration Specialist
„W swojej pracy zachęcamy do wychodzenia poza strefę komfortu, kwestionowania status quo i szukania nowej wizji dla naszej organizacji. Fidia to doskonałe miejsce, by zdobywać doświadczenie zawodowe – to wysoce zróżnicowana organizacja, gdzie można nabywać nowe umiejętności i w ten sposób rozwijać nie tylko swoją karierę, ale i naszą firmę”.
Czemu warto pracować z nami
CAŁY ŁAŃCUCH DOSTAW
Uważnie kontrolujemy wszystkie etapy produkcji, od badań i rozwoju przez materiały wyjściowe aż do pakowania, aby zapewnić lekarzom, farmaceutom i pacjentom innowacyjne, bezpieczne produkty.